Vi ger oss aldrig


Igår var mecenat så trevliga att de delade ut gratis frölunda - örebro biljetter. Det tackar vi fattiga studenter för och går gladerligen på hockey. Så jag som förlundait, Linda som hejar på Linköping HC och Hedda från Stockholm som konstatera efter matchen att hon inte gillar sport gick på den. Men det var trevligt. Första perioden var jag jag väl inte så rolig när de låg under med 0-2 men sen skärpte de till sig och vann på sudden death med 3-2 så det var ändå en glad Josefin linda fick med sig hem. Vi hade lite tjejsnack innan vi gick och la oss. 

Idag har jag varit på den sämsta föreläsningen so far. Den var så dålig att jag gick i paus, fattar ni vad dålig den måste vara för att JAG ska göra det? Så gick till bibblan istället och började läsa kapitlet det handlade om, nu är jag påväg hem för att plugga där istället. Kanske. Vi får se. Hehe. 

Kommentarer
Postat av: hedda

Hej! Föreläsningen sög så jä*la (vågar inte svära på din blogg) hårt. Det var allt, ses imorgonnnn!

2013-10-22 @ 15:30:48
URL: http://addeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0