Stolt


Har haft en fantastiskt härlig dag än så länge. Sov tio timmar och låg kvar i sängen aka. luftmadrassen en timme och mös. När vi väl gick upp åt vi en smarrig frukost med havregrynsgröt á la Mina och smörgås och sedan tog det lugnt i lägenheten innan Mina skulle iväg och springa ett lopp. Så när hon gick dit promenerade jag de 3 km in till stan, vandrade runt där lite, gick in i domkyrkan och hejade på henne innan jag promenerade tillbaka. 

Och gissa hur grym hon var; hon kom 23:a av alla tjejer!! Milen under 50min, helt sjukt bra! Nu ska vi fräscha till oss, laga middag, och så får vi se vart kvällen leder. Vi kanske tar oss in till stan och går ut. 

Kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0