I lived

Det är fredag, jag är påväg mot Örebro för att hälsa på världens bästa Mina där jag ska spendera helgen. Jag mår bra med andra ord. 

Var och hälsade på i Emmas nya lägenhet igår med Olivia och Isabelle, superfin var den. Åh, tänk när man får en egen sån! Det blev ett glas vin, popcorn och massa tjöt tills vi somnade. Imorse åt vi en cozy frukost tillsammans innan jag drog till gymmet innan föreläsningen. 

Att göra saker såhär; myskväll en vardag, åka på minisemester till saknad vän - det är livskvalité. Oj, vad bra man mår av det! Det är ju inget minus heller att jag tycker hösten är fantastiskt vacker med alla dess löv och färger. Det går bra nu. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0