23 oktober

Här får ni lite datumrelaterad fakta:

- Idag är det SPACE-sittning för både språk och analytikerna (ACE) = space. Vad jag ska klä ut mig till får ni se då!

- om två veckor åker Gustav till Australien i ett halvår och börjar förstå det nu och få ångest att jag träffar honom för sällan och att jag kommer sakna honom! Så bokade in en lunchdate på fredag!

- För ett år sedan tog jag körkort!! Usch, jag kommer fortfarande ihåg hur jag satt i sal 104 och fick smset från körskolan som hade sagt fel dag till mig, det jag visste var ju att jag skulle göra det dagen efter!! Blev en nervositetsbulle med Danni på fröken Olsson och sen klarade jag det, som tur var!

- Om två månader är det 23 december och det betyder julbak. Så mysigt verkligen!! Vi tjuvstartar och äter minijulbord och sen bakar jag och Emilia, de andra sitter kvar och tittar på.
Samma datum fast för tre år sedan gick farmor bort. Eller egentligen var klockan innan tolv så det var den 22:e, men jag fick reda på det 23:e och den dagen hade vi alltid stort julbord hos henne så det är hennes dag, det känns fint på något sätt. Saknar henne, känns helt galet att hon inte varit hos oss på tre år, men tror allt hon ser och följer oss någonstans. 

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0