Mums


Hade lyxigaste matdagen i igår! Till lunch åt jag älgfärsbiffar med klyftpotatis och svampsås och sen till middag åt jag tapas med tjejerna på restaurang Athena. Åt supergod svamprisotto, oxfilégryta med rödvinsås och lax. Sedan åkte jag, Olivia och Emma hem till Em och pratade fram till tre om livet, politik och ångest. Till slut fick vi gå och lägga oss tyvärr..

Det påverkade dock dagen. Har varit sjukt trött med bara fem timmars sömn i bagaget. Aida, min partner in crime detta grupparbetet, blev tyvärr mest lidande, förlåt, haha. Men vi fick ändå gjort en stor del av uppgiften så det var bra. Eftermiddagen har spenderats hos Ida, hon har lagar god mat och nu sitter hela familjen och ser bonde söker fru. Livet på landet, hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0