Helg


Igårkväll var jag på födelsedagsmiddag hos Ida och åt och snacka gott. Sen hoppade jag utgången för att vara pigg idag. 
Och jag hittade en bh för er som undrar! Så nöjd, fick hjälp med storlek och allt och hittade en som satt bra och passade, det var ett tag sen jag ägde en bh som gjorde det, haha. Och det var så mysigt att gå runt i butikerna igår morse, de spelade julmusik, och massa julsaker. Äntligen har årets bästa högtid börjat. Och den håller på i en månad, underbart! Ser så mycket fram emot julbordet på Tofta imorgon!
I förmiddags var jag ute och sprang milen. Andra lördagen i rad. Och det var väldigt längesen jag gjorde det innan dess. Känns bra, skönt att komma igång på lite längre distans. Nu ska jag ägna hela eftermiddagen åt statistik och ta mig igenom kapitel 8, minst!! 

Hoppas ni har en bra lördag, puss!

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Så söt du är min flicka <3<3<3

2013-12-03 @ 20:16:56
URL: http://pastamedpesto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0