Tack

Från en lycklig tjej till alla som är så fina att fira med och för mig!!

Shit pommes frites vilken bra dag jag hade igår, typ bästa ever faktiskt.
Mottagningen var supertrevligt. Så himla kul att alla ville komma och gratta mig. Fick ett va vackert tal från faster och massa fina paket av alla.
Kvällen var vi först hos Rebecka; jag, hon och Hanna x2. Kalasmysigt! Sen park Lane var niiice! Dansa, tjöta, träffa massa gammalt folk och nya som jag självklart var tvungen att prata med, haha. Var vaken i nästan exakt 24h, de bästa i mitt liv!!!


Kommentarer
Postat av: Faster Lena

Sov inte bort livet. Det är sommmmmmarlov

Kram Lena o Hans

2013-06-05 @ 19:33:11
Postat av: Mormor

God Morgon!
Sveriges Nationaldag hissa flaggan idag med!
Tack för din trevliga Studentdag!!!
Bra att du hade roligt på kvällen också!

Kramar Morfar o Mormor.

2013-06-06 @ 08:03:31
Postat av: Mamsen

Roligt att dina förväntningar infriades.
Man får det så roligt som man är värd :))
Du är värd det bästa!
Sommarlov!!!!!!!

2013-06-06 @ 11:38:18
URL: http://pastamedpesto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0