Bästa

Åhhh, hon kom hem igår! Fick deligering för medicin på förmiddagen, sedan åt jag och mamma thailunch. Den andra utbildningen blev inställd så åkte direkt till Hålanda. Efter typ fem minuter kom det och fick världens goaste kram! Så härligt att se henne igen!! Men samtidigt kändes det som jag var med henne igår eftersom vi skrivit med varandra varje dag. Vi mös lite i hennes säng, åt middag med hennes familj och kollade igenom the yearbook och en scrapbook hon gjort. Vi var alla ganska trötta, men det var ett behagligt och lyckligt lugn, hela familjen var samlad igen.
Idag ska jag åka ut till henne igen, vi ska ut och springa innan vi åker ut till deras sommarstuga där vi ska fira midsommar.

Min frulle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0