Du kan sluta dina ögon & aldrig känna dig ensam

Det här inlägget vill jag tillägna alla mina nära och kära som jag har runt mig. Jag är så tacksam för allt er stöd jag får, både när jag har det jobbigt och när jag mår bra!
 
Jag har svårt att intala mig själv att jag faktiskt är bra som jag är och behöver ofta bli påmind om detta. Därför kan man lite överallt här hemma hitta post-it lappar med olika citat och motiverande texter. De sitter i nattdukslådan, vid sängkanten, i köksskåpet och på spegeln i garderoben.
   Igår när jag gick in i den sistnämda var det inte bara de jag själv satt dit som jag fann, utan hade även fått tre av Emilia. Jag blev så glad, de kommer verkligen ge mig motivation att kämpa på och gör mig varm i hjärtat varje gång jag ser dem. 
   En annan fantastisk motivationsgrej jag har är en tavla stående på nattduksbordet med fina ord och korta meningar om mig som mina nära sagt. Att veta att jag har ett sådant stort skyddsnät med folk som älskar mig är det bästa som finns. Så om inte att kämpa för min egen skull skulle vara anledning nog så gör jag det för dem/er också!
 
 
Tack för att ni finns!

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Tack själv för tacksamheten i det fina du skriver, älskar dig min docka<3

2013-07-15 @ 13:13:31
URL: http://pastamedpesto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0