Grattis!

Idag säger vi grattis till min underbara mamma som fyller 47år och till världens bästa Rebecka som har tagit körkort! Ni är så himla bra båda två!!
Dagen har bestått av skola, plugg och kalas. Har varit väldigt trött på em/kvällen så ligger redo i sängen (min bästa vän, hehe!) för att sova faktiskt.
Till middagen blev det supergod GI-burgare och till efterrätt gjorde jag en skål med tärnad apelsin och kesella citrus. Aldrig smakat på innan, men det kan jag verkligen rekommendera!!
God natt!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Tack bästis!!! Bäst är du<3

2013-01-19 @ 01:12:25
Postat av: Mamsen

Tack mitt hjärta såg det inte förrän nu.
Älskar dig min bästa flicka!

2013-02-02 @ 10:46:31
URL: http://pastamedpesto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0