Dag 1 - check!

Maten har gått bra idag! Pluggningen har också gjort det! Dock inte min tur att hitta parkering så hann inte till skolan utan åkte och handlade direkt och därefter åkte jag hem och pluggade istället. Och har fått gjort internationell ekonomi, matte och plugg inför ekonomiprovet imon så det känns ändå bra! Gjorde pumpaspaghetti med tomatsås till middag, första gången jag åt pumpa! Ganska smaklöst.. Men det var varmt, är tacksam för all mat som ska ätas varm denna veckan, det blir mycket kall.. Har frusit idag; värmt vetekudden hela tiden och gått med två tjocka tröjor inne, haha! Men är ändå fortfarande taggad så det känns bra! Är inte överdrivet energilös heller, det var en stund som jag kände av det men annars nu känner jag mig mätt ochnöjd efter middagen. Nu blir det plugg och sen sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0