Massa mys

Inser att en stor del av månadens inlägg heter något med mys i men känner att det symboliserar så väl hur hela denna månaden är.

Idag fick jag reda på att jag blev godkänd på statistiken. Så underbart, vad lycklig jag blev! Vet inte ännu hur på håret jag var men ett G är ett G och jag kunde inte varit mer nöjd!

Hade det supermysigt hos Jullan igår. Vi pluggade, promenerade, jag somnade i soffan när de lagade mat (hehe) och sen såg vi massa julkalenderavsnitt; sunes jul. Så härlig!

Idag efter språkstrimman och plugg i biblioteket var jag och Hedda på Liseberg. Det var regnigt och lite folk men bra ändå. Vi hade ju varandra! Köpte churros som vi delade på och skrev önskelista till tomten. Håller tummarna stenhårt på det högst upp på listan! Haha. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0