Utvilad.


Hade en riktigt mysig eftermiddag igår. Åkte hem till Jennifer i Stenungsund och vi gick ut på en härlig promenad i det fina vårvädret. Till middag gjorde vi en god sallad med kyckling och valnötter. Dock hade jag grymt ont i fötterna eftersom först hade jag halvt om halvt gått hem till henne från stationen, sedan var vi ute 80 minuter i ett bra tempo. Visst kändes det under promenaden när den närmade sig sitt slut, men inte alls som när jag tog på mig skorna igen efter att ha vilat lite hemma hos henne. Jag kunde knappt gå, vinglade fram, långsamt...! Haha, så idag tog jag på mig andra skor.
När jag kom hem hade jag världens sug för corn flakes och mjölk, men det borde jag inte ha haft eftersom jag hade ätit för en och en halv timme sedan. Så tänkte att jag lägger mig och läser lite naturkunskap först, sedan kan jag unna mig lite kvällsmat och beverly hills. Men efter typ en kvart i sängen med boken kände jag att jag lika gärna kunde gå upp och borsta tänderna och somna tidigt. Och det gjorde jag, släckte vid 20.20 och somnade snabbt därefter. Så imorse vid 6.20 hade jag sovit klart enligt kroppen och kunde då ta det riktigt lugnt. Dock känner jag mig inte pigg, utan lite seg... Hann t.o.m. våga håret och se ett vänner avsnitt! Nu blir det engelska midterm listening, samhäll, naturkunskap och heeeelg !
//Josefin♥

Kommentarer
Postat av: Ida Edström

Tjenare !

Hur är det med dig ? :)

2011-03-18 @ 13:08:20
URL: http://tjejenida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0