Hur helgen varit.

               
Hej!

Helgen blev ändå skaplig, vilket det inte kändes som i Fredags kväll.
Åkte in till stan och bort till Masthuggstorget och gick i second hand butiker och hittade en loppmarknad är jag hittade dagens inköp - ett par svarta sommarskor som var oanvända från andrahandssortering och två sjalar. Gick sedan via Långgatorna till järntorget och Emmaus och myrorna. Gick över Kungshöjd och såg jättefin utsikt över Haga.  Det var jättehärligt väder och gick och njöt i solen. Dock blåste det mycket, så det var riktigt kyligt i skuggan.
Åt soppa på soppa & sunt, och gick inne i stan ett tag. Där blev jag trött och för mycket folk. Jag är verkligen förtjust i Linné/Masthugget området, men i centrum blir det bara för mycket. Hittade dock en snygg vårjacka som jag funderar på att köpa om den finns i min storlek någonstans och en jättesöt klänning, fast den var inte triktigt värd pengarna...
På kvällen gick jag hem till Anna och vi åt fruktsallad och såg andra chansen och spelade en fifa omgång.

Igår pluggade jag och gick ut och sprang 5 kilometer, stolt !
Har varit grymt duktig med maten och träning dessa tre dagar, ska fortsätta i samma stil nu...!

Idag är det skolan, specialidrott lektion efter de vanliga och sedan hem och plugga inför psykologiprovet imorgon.

//Josefin♥

Kommentarer
Postat av: rockandhairblog

sååå fint hår :D

2011-03-07 @ 12:58:17
URL: http://rockandhair.blogg.se/
Postat av: vickan

Hej sötnos! Kolla om d vann dagens blogg 3/3, om inte så anmäl dig ny chans ikväll :) Kram :)

2011-03-07 @ 18:04:29
URL: http://pinklaadyyw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0