Vad hände där?!


God morgon kära läsare!
Vaknade klockan åtta i morse och gick då upp på toa och kollade på gårdagens julkalender-avsnitt. Sedan somnade jag faktiskt om vilket är ett under för det brukar jag inte göra. Är ingen snoozare, om jag vaknat är jag vaken. Men jag somnade iaf om och vaknade igen vid tjugo i elva! Shit, så länge sover jag aldrig! Men då var det att gå upp och äta frukost och det tar ett tag på en helgdag och sedan göra mig iordning och nu ska vi åker iväg till julgranshuggningen hos mormor och morfar så fick inte pluggat idag... Men får köra speed imorgon istället innan jag ska träffa Anna, hehe!
Så nu drar jag iväg till Hindås för att välja ut årets julgran och umgås med släkten, myys!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0