Eva & Adam

Jag älskar lov!
I natt har jag sovit 11h, så har tagit igen från igår natt när jag sov ca 5h.
Nu sitter jag ser på de första avsnitten av Eva & Adam, något man bara har tid med på lov. Nostalgi! Har ätit frukost - macka m. påskkaka och jordgubbsfil m. k-special, gott! Mammas påskkaka på jörlandalimpa hör påsken till, det är ägg, smör och ost till en röra. :)
När frukosten har lagt sig ska jag ut på en jogging runda, och sedan ut på promenad med hundarna och Anna. Eller i omvänd ordning.
I eftermiddag ska jag in till Göteborg och äta afternoon tea med min mammas kusin Mina. Ska bli jättekul, har inte träffat henne på väldigt länge nu...!
//Josefin♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0