Systermys.

Först måste jag gratulera syster som tog sitt körkort idag! :D

Matteprovet var helkonstigt. Hon hade med saker som vi inte ens hade gått igenom. Jaja, hoppas att det gick bra... Tandläkaren sa att jag hade fina tänder, och att jag kommer få tandställningen inom det närmsta halvåret. Skönt, vill få den så fort som möjligt så att jag slipper den så fort som möjligt.
Innan tandläkaren hade jag en 45minuter och gick in på biblan och satte min med min laptop och historiaboken. Fick inte läst så mycket dock, pillade mest med datorn. ;)
Har nu haft en mysig eftermiddag med syster. Vi har fotat varandra och så har jag lagat mat. En nyttig pizza från vv (viktväktarna) som var inbakad med en fyllning av champinioner, paprika och skinka. Gjorde även kladdkaka för att fira körtkortet!
Nu ska jag redigera bilderna, och vrida alla åt rätt håll...

//Josefin♥

Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

sv: hehe najs :)

2010-09-30 @ 20:37:41
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: Hanna

tandställning suger :)

2010-10-01 @ 19:15:30
URL: http://hanaas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0