Vill bli frisk!

Är fortfarande förkyld och snart kommer det växa frukt ur öronen på mig så mycket c-vitamin jag äter för att bli frisk...!
Hade två prov idag - historia och spanska. Känns som det gick rätt bra på båda och det är så himla skönt att ha de gjorda. Så idag har jag haft en läxfri eftermiddag/kväll, yey!
Åkte iväg till bollhallen för att se när de tränade. Blev repition inför helgens matcher. Fick även reda på att vi skulle sälja ljus för att samla in pengar. Så om det är någon i närheten som önskar långa, mycket bra handstöpta ljus, finns i färgerna vit, röd och svart, kontakta mig. ;)
Kvällen har spenderats med mami och syster. Mycket mysig med mycket kärlek! Ska nu sätta oss och dricka te. ♥

//Josefin♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tittade in hos dig efter din kommentar hos mig ang. VV Points Pro. Jätte fin blogg, kul att se att du spelar handboll, det gör min dotter också. Hoppas det går bra med ljusförsäljningen, vi brukar sälja massor av dessad ljus.



Ha en bra dag

2010-10-08 @ 16:15:05
Postat av: Sandra

Ursäkta lite sen respons.. :) Jadu angående att mobilen va avstängd, vet fortfarande inte va det va för idioter men men dom ringer inte längre iaf. Jasså du är också sjuk, krya på dig :)

2010-10-09 @ 11:34:47
URL: http://deliciousink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0