Massa plugg.

Dålig på att blogga nu, men har sattsat på skolarbete. Måste koncentrera mig på det nu dessa två veckorna innan lovet. Har redovisning i svenska och engelska och psykologiproov nästa vecka. Imorgon är det matteprov.
Men läste nyss min mail där jag hade fått svar från canberra handbollsklub, och det hjälpte verkligen mycket till min engelska uppsats!
Nu har vi eget arbete på svenskan, så sitter här och myser med några i klassen. Ska ta och plugga lite nu, och sedan blir det italienska.

Har börjat med fysträning på tisdagar, den första träningen var igår. Jag kan tala om att det känns i benen idag. Märkte det när jag gick av bussen imorse att jag var stel i benen.

//Josefin♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0