Tisdag

Skolan idag som vanligt. Hade matte, spanska och tanter från tandläkaren kom och flourlackade och pratade om tobak. Efter lunch hade vi no och kval.

När jag kom hem tog jag med Engla ut och promenaerade runt Aröd. Hade med mig min lilla blåa kamera. :) Det började med molnigt och skyggt, men sen klarnade det och när jag var påväg hem var det blå himmel och härligt! Det var riktigt skönt att komma ut, kände att jag varit dålig på det nu det sista...

När jag kom hem pratade jag med mormor och morfar i telefonen och jag och pappa åt mat tillsammans. Spelade gitarr, Melissa Horn med New York, den bra låten som mina ihålliga läsare fick lyssna på en period. Pratade även med Anna i telefonen eftersom hon inte mår så bra och inte varit i skolan. Då måste jag ju dela med mig av dagen till henne!

Angående språkresan så löste sig allt idag. Jag fick första valet till St. Julians. Så jag åker den 16:e juni och är borta 3 veckor. Det kommer förhoppningsvis bli riktigt nice! :D

Nu sitter jag och kollar på frölunda, det känns inte som om det finns något ljus i tunneln, men man ska inte sluta hoppas förrän domarn blåser av matchen... Men 4-0 på bortaplan när mer än halva matchen har gått... Det känns svårt. 4-1 nu, kom igen!!!

Måste även plugga på hemkunskap inför provet imorgon. Ojoj, orkar inte. :p

2dagar till rödspätte! :D
//Josefin♥

Kommentarer
Postat av: Snookie - Perfection since 1992

Sjukt fin blogg och du är jättefin du oxå ;) <3

kolla gärna in min blogg

Pussen!

2010-03-30 @ 23:03:55
URL: http://snookie.blogg.se/
Postat av: matilda

det va jättetråkigt att lyssna när dom pratade om tobak ._.

2010-03-31 @ 12:45:47
URL: http://matildalager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0