Lördag

Halloj!

Sitter här och skriver på min teknik, ovanligt... :p Men den håller faktiskt på att bli klar. Jag ska skriva lite mer, och sedan även reklektera. Detta kommer bli intressant.

Ikväll kommer tjejerna som jag träffa på berghemslägret 2008 hit! Vi har inte träffats på evigheter, och vi kommer inte vara fullt manskap idag heller. Men vi som kunde tänkte att skit samma, vi kan väll träffas ändå! Bättre det än ingenting, fast vi kommer sakna dom som inte är med... <3

Igår tränade Emilia med Engla första gången för i år ute. Och som familjens fotograf fick jag gå ut och fota händelsen. :p Ni fick ett smakprov igår med cykeln, men den tog jag när de hade tränat klart och jag och Engla tog en kortis promenad för att fota lite extra. ;)



//Josefin♥ 

Kommentarer
Postat av: mellis

sv: jahaa, jag har nog varit på dem flesta, förutom rödspätte ^^

Har varit i skövde, partillecup, potatiscupen, eken, aranäs m.m ^^

2010-04-10 @ 15:42:39
URL: http://thelifeofmellis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0