gothia cup

Hejsan!

Dålig uppdatering idag men har varit inne i gbg med Anna och kollat på gothia cup och shoppat lite. :) Köpte en tröja för bara 99kr, trots att det inte var rea. :) 
Den liknar denna tröja från gina men är mer limegrön/gul och vit randig och på bröstet är det en ficka. Blev nöjd när jag hittade den på H&M. :)
  Sedan åt vi och gick till heden och kollade några matcher där. Där lägger de skojiga matcher mellan bra lag (oftast) så många pojkar 17. ;) bra fotboll och vissa var rätt snygga som är ett plus. xp
 Åkte sedan buss ut till hisingen och Sättadamm, har jag för mig att den hette, och tittade på vallens if f94. :) Dom spelade mot ett amerikanskt lag och vann med 4-0, så det var kul. :D

Nu ska jag och anna ut och springa ner till havet och ta ett dopp, så berättar ikväll eller imon om hur det var igårkväll. ;)

Pussar
//Josefin♥

Kommentarer
Postat av: matilda

den tröjan är snyyygg ;D

2009-07-17 @ 17:37:15
URL: http://punkget.blogg.se/
Postat av: AMANDA FALK

så fin tröja :D jag tycker det är sjukt snyggt med randigt!

Sv: Ja sängbordet är riktigt smart! Ja det stämmer jag tränar mycket. dock är jag ingen ritkig löpare, tycker också det är lite halv tråkigt att springa, men jag gillar att ta ut mig, känna den där trötta känslan, hur pulsen går upp och hur jobbigt kroppen tycker det är. Jag tycker på något sätt det är skönt att tränings-plåga mig själv, haha :D När jag sätter på mig skorna för att gå ut och springa så vill jag nog helst stanna kvar hemma men sen när jag kommer igång är det roligt och när man kommer hem igen känner man sig så frisk och pigg, det är det som gör att jag kommer ut ändå.



I mauritius och dubai var träningarna mycket roligare. Där blandade jag så mycket och vattenskidor, wakeboard, simning, cyckling och aerobics & mag träning med egen tränare slog löpningen här hemma. Men träning är inte alltid super roligt. Man får tänka lite på vad positivt det är för kroppen både pshykiski och fysikskt :D



2009-07-24 @ 17:38:16
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0