Matilda idag! :) <3

Halloj!
Dagen började vid halv nio då Emilia och sedan mamma kom inte och väckte mig. "/ Vi åkte sedan in till Stenungsund för att skaffa ID-kort. Behövde ta en bild och gissa hur mycket det kostade att få fyra bider? 249kr!!! Svindyrt! När man kan ta i en automat för 50, men den brevid coop var trasig (som vanligt tycker jag) så då fick det bli dyra kort.
Åkte sedan och lämnade Emilia och Engla i stallet och fortsatte till Munkegärde och Matilda! :) Träffade henne på Victorias kalas! Hon bodde bakom skolan i ett område. Jätte fint var det. Och så låg det vid kanten av allt så de hade en liten skog brevid så det mysigt. :) 
Vi spelade tjejsnack, åkte skridskor på en liten damm utanför huset, isen var väldigt tjock! Har inte åkt skidor på ett helt år så det var lite vinglit i början men sen gick det bra. Men det var skitkallt! Först hade vi tänkt gå ut i bara leggins men det var tur att vi satte på oss termobyxor(ingen aning hur det stavas:P) annars hade vi frusit ihjäl! Men skojigt var det. :) När vi kom in tittade vi på en film, kärlek och fördom, väldigt dålig. Rekommenderar den inte!! Handlade om en indisk familj där mamman försöker gufta bort sina döttrar och så kommer engelsmän och amrikanare och alla blir kära! Helskum och man kunde nästan gissa slutet. Och ibland började de bara sjunga, inte som en musikal utan på jätte konstiga ställen. Inte bra helt enkelt! Spelade lite eye toy innan dom kom och hämtade mig. Sen jag kom hem har jag spelat lite wii och ätit.

Hoppas alla har haft en bra dag! // Josefin

Kommentarer
Postat av: matilda

kul med skridskor :DD

2009-01-02 @ 19:06:50
URL: http://punkfeber.blogg.se/
Postat av: Ingrid's

Tack :D <3

2009-01-02 @ 19:12:14
URL: http://m0nster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0