grattis syster

Idag säger vi grattis till min syster Emilia som fyller 17 år dagen till ära. Hon fick en rosa sony Ericsson mobil, w540 eller något, vet inte riktigt. :p Av mig fick hon filmen the holiday och en miranda nalle. Den såg ut som en liten kärleks insekt med hjärte vingar, hjärta på tröjan och känselsprön formade som hjärtan. Den vara jätte söt. :)

Till frukost åt vi spelcial K med jordgubbar och mörkchoklad. Ny smak tror jag som man bara får äta vid speciella tillfällen. Men jag fick 1 chokladflinga, mesigt. Tycker det var dåligt, för man ville ju smaka hur de smakade så den åt man ju upp innan. Det fanns alltså ingen i själva blandningen med yorgurt. Det fanns såklart mer i förpackningen men om det fanns så man fick en chokladflinga i varje portinon kunde det lika gärna kvitta. Hoppas jag får någon mer nästa gång jag äter dom.

Fick gå upp tidigt på morgonen eftersom vi skulle sjunga för Emilia så var lite rastlös redan vid nio och idag är det riktigt drömväder så bestämde mig för att ta en liten promenad ner till havet och fota lite. Den blev inte så liten, var ute i två timmar, men vädret var underbart och hade nästan kunnat vara ute mera. Kommer snart göra en bildbombning med bilderna från promenaden. Har inte tittat på dom än men det borde väl finnas några fina.

I kväll blir det kalas för syster med hela släkten är hemma med smörgåstårta och underbart goda cup-cakes som hon gör själv. :)
Hoppas ni har haft en bra fredag hittills och att den förtsätter den vägen också :)

//Josefin♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0