äntligen sommarsol

Hej!

Äntligen har solen och sommar värmen landat över oss på västkusten! Har legat på stranden varje dag och stekt tillsammans med kompisar och familj. :) På Timmerviksstranden är det inte speciellt mycket folk, nästan bara vårat gäng och några mer så det är härligt, får hela, i alla fall halva, stranden för oss själva. Vattenet har bara blivit varmareunder dessa få dagar. Tog ett kvällsdopp igår och då var det riktigt härligt! :)

Idag är inget undantag, ska ner till playan och sola och sen ikväll får jag se om jag ska till en kompis och gå på kräftskiva, vet inte riktigt om jag känner för det, men blir kanske en liten stund där. Sen får jag vila ut för på mpndag åker jag och Anna på Aranäs handbollsläger, och då blir det ingen vila och sova på luftmadrass, men det kommer nog bli kul. ;D

Pussar
//Josefin♥

Kommentarer
Postat av: Hanna

sv; Haha, tack men nte näre e naturligt :P

2009-08-08 @ 10:35:17
URL: http://hanaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0