4:e advent! :)

Har haft en mysig familje 4:e advents kväll. :) Vid halv fyra åkte vi och hämtade Emilia i stallet och åkte sedan till Liseberg. Det regnade och var jätte tråkigt väder, men men, så är det. Hela jag var blöt när vi åkte hem. För att undvika regnet gick vi in i de små affärerna som var inomhus längst vägen. I ett av de små stånden köpte jag och mamma fudge, xom vanligt. Valde vanilj, gräddkola och vit choklad med vanilj. Har bara smakat vanilj, den smakade som de vanliga du köper i affären och jag tror de andra är godare! :) Vi köpte en påse med brända mandlar och delade på. Det var gott att äta något varm i ruskvädret. Egentligen gillar jag inte så mycket brända mandlar, men det var gott att äta något varmt i ruskvädret.
 
      
När vi kom hem klädde vi granen, mamma lyckades göra söder två kulor. Smidigt. :P Men granen blev bra ändå. Det spelar egentligen ingen roll hur granen ser ut. Med glitter, ljus och kulor blir den fin ändå! :) Sedan hade julklappsverkstad och slog in klappar till alla andra som mormor, morfar, farmor och farfar. Det var riktigt mysigt. Fick lite julkänsla, med granen, paketen och julmusiken. :) <3

  

Bara TRE dagar till julafton!! :D

Kommentarer
Postat av: matilda

åh va mysigt att vara på liseberg D: jag har inte hunnit med det i år.. det blir nog efter julen tyvärr.



sv: tack ^^ haha jaa det har jag väl.. ^^ kram på dig och god jul<3

2008-12-21 @ 22:37:32
URL: http://punkfeber.blogg.se/
Postat av: Hanna

sv; taack du :D mys m lisse

2008-12-21 @ 23:17:50
URL: http://mypic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0