Julmyset har börjat

Hej vänner!

Nu är tentan gjord och jag har haft några dagar att återhämta mig. Den gick inte så bra men håller tummarna att jag klarade G, det är på gränsen alltså...

Förra söndagen var familjen, farfar, mormor, morfar, Lena & Hans och startade julen med julbord på Tofta herrgård. Det är så gott och mysigt! En sådan bra tradition vi startat, hihi. 

Efter tentan i omsdags så gick vi till puben och hade en trevlig kväll. I torsdags åt jag ute på supermysig restaurang, Goda grannar, på Sveagatan, kan jag starkt rekommendera! Sedan åkte jag hem till mormor och morfar och sov där. På morgonen fick jag sett Ernst en liten stund, så stor han har blivit, sötis! Ska bli kul att träffa honom och Linnea nästa helg! 

Denna helgen har varit skön (än så länge iaf). Såg love actually i fredags och sov lääänge. Igår var jag ute och promenerade med Anna innan jag åkte till Hedda på glöggfest, mycket trevligt. Bestämde mig för att hoppa utgången och cyklade hem. 

När jag vaknade idag var det tjock med snö ute, så julmysigt! Har sett dagens julkalenderavsnitt och ett av mysteriet på Greveholm. Nu har jag gosat ner mig i sängen och har tänkt läsa lite. Vet inte om det blir makroekonomi, femti nyanser av mörker eller tomtemaskinen. Kommer säkert bli en härlig blandning, haha. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0