Varför hinna andas?




Hej vänner! Oj, vilken fullsmockad helg jag haft. Skolan fredags förmiddag, sen direkt till jobbet. Lördags jobbade jag igen till kl. 16 då jag gick ut och tog en löprunda i stn innan jag åkte till Annas 20-årsfest. Rolig kväll! Klok som jag var körde jag och mådde bra dagen efter. Jobbade nämligen söndag kväll. Igår åkte jag in till skolan och var på räkneövning på fm och sen stannade vi kvar och räknade tillsammans. Vi fick även tillbaka första inlämningsuppgiften och vi fick full pott. Så himla skönt, tre extra poäng till tentan, superskönt!
När jag kom hem igår såg jag senaste avsnittet av lyxfällen eftersom jag en gång har känt killen som var med. Haha! Asså, jag förstår inte hur man kan vara så ansvarslös! Han är 19 år, bor med sin fästmö, de ska ha barn om 13 veckor, lägger 14000 i månaden på skrotdelar och vet inte ens sin egen adress. Pinsamt! Tur att jag inte kände honom så länge, hehe.
Sen blev det en härlig kvällsrunda innan jag hamnade i soffan och såg på hockey. Frölunda förlorade i andra övertidsperioden, damn! Men hoppas på en vinst imorgon för då är jag i scandinavium och kan heja fram dem!

Nu är jag påväg mot skolan, vi ska träffas när biblioteket öppnar vid 8.30 och vara duktiga och räkna. Ikväll jobbar jag igen. 

Hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Bra kämpat Josefin!!! Vi ses snart. KRAMAR!

2014-03-19 @ 06:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0