Vilken bra dag

Vaknade upp till denna himlen, så vackert! Sen har dagen bara fortsatt med en härlig känsla i kroppen.
Köpte nästa kurs bok begagnat för bra pris. Den ser i stort sätt oanvänd ut, har flera plastflikar som jag fick med gratis och denna senaste upplaga har mycket finare framsida än de äldre. Den kommer typ motivera mig, haha!
Sen fick jag det grymma mailet att mina skor kommit så åkte och hämtade dem. Och de är så sköna! Nu är det mörkt, kallt och snökaos så längtar till bättre väder så jag kan testpromenera dem! När jag kom till busshållplatsen så kom precis en extrabuss. Sån tajming, världen är på min sida idag!
 
Nu ska jag göra övningsuppgifter inför tentan, och öva inför redovisningen imorgon. Ska bli så skönt att få den gjord!

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Vilken vacker himmel :))

2014-01-28 @ 19:48:11
URL: http://pastamedpesto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0