Solen skiner

Som jag har längtat efter att faktiskt vilja gå utanför dörren, så det blev en promenad i det härliga vädret. Andra saker som jag längtar efter nu:
 
Mina löparskor. Tänk att få gå ut utan att varannat steg knarrar. Vi beställde de runt nyår från England så nu väntar jag bara på samtalet från pappas jobb som säger att de har kommit hem till Göteborg.
 
Att förkylningen försvinner. Har varit sjuk i knappt en månad nu. Vill inte bara promenera, vara rädd att få mer ont i halsen och inte kunna andas. Är redo att bli frisk!!
 
Fredag kl. 19.30. Tentan är över, en månad till nästa. Två hela dagar där inte en ny kurs har börjat = inget plugg. Heaven!
 
När jag kom hem så gjorde jag en god smoothie till lunch och har fastnat framför 90210. Måste sluta kolla och återgå till plugget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0