Här är du ju

Hej bloggis!
 
Nu rullar allt på i makroekonomisk takt. Kämpar med ett grupparbete som vi inte förstår oss på, och håller på att skriva sammanfattning av boken och grejer för att lära mig. Kommer till skolan innan vi början och sitter kvar efter. Är ganska stolt över mig själv faktiskt.
 
En sak som dock inte är så bra är att min förkylning bestämde sig för att köra en rond två så nu snorar, hostar och slemmar jag massa grönt hela tiden. Not so fun. Och det är inte heller så optimalt på en föreläsning att spotta ut det. Det är även svårt när man gråter, pratar och är täppt i näsan för då blir andningen lite bortglömd. Ett tips bara, haha.
 
Jag har för övrigt en tendens att bli väldigt fäst vid ganska speciella låtar. När jag väl funnit någon så går jag och lyssnar på den JÄMT, högt och sjunger gärna till. Vet inte riktigt om det är till min omgivnings tacksamhet... I höstas var det en låt som heter sexleksak (behöver jag säga mer?), och nu har jag fastnat för denna. Asså, kan inte sluta lyssna. Jag gillar ju inte ens skånska! Måste vara det att jag gillar bönder. Eller? Haha!
 
 Dansa bonne dansa - Panda da panda
 
Ha det bra vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0