Love

Fredags var det alla hjärtans dag, och som den kärlekskrank jag är så älskar jag den dagen! Mer kärlek åt folket verkligen. Samtidigt så var jag lite butter då jag fick spendera den för mig själv. Men som tur är har jag ju fantastiska vänner och familj så fick uppmuntran av mamma att prinsen nog snart kommer efter alla grodor och fick en härlig promenad med min valentine Anna så det blev en bra dag ändå. Avslutade med att tända massa levande ljus i mitt rum, se på fyra bröllop och en begravning och äta dipp, morot-/gurkstavar och chips. Så mysigt!
Igår försökte jag plugga men kände att kroppen inte ville sammarbeta, och det visade sig att jag hade feber så det var ju inte så konstigt... Fick gjort lite iaf och sen på kvällen hade vi kalas för Emilia. Åt världens godaste efterrätt, chokladcheesecake med cookiesbotten. Alltså, den var så himmelsk, drömmer typ om den. Som tur är så åt vi inte upp hela så jag kommer få det idag med, yeey!
Efter att ha sovit typ 10,5h inatt så vaknade jag faktiskt och kände mig mycket bättre än igår, så förhoppningsvis ska jag få pluggat lite mer idag och viktigast, kunna få in något. För igår ville jag verkligen plugga, men lyckades inte uppta informationen. 

Och såg ni damernas stafett i skidor eller? Så sjukt! Kallas makalösa sträcka. Första gången i mitt 19-åriga liv som jag har gråtit av lycka pga sport (för ja, sport har fått mig att gråta av sorg, efter långa perioder av blåvit motgång fanns det inget annat att göra...). Så jag som kollat ganska lite på OS ska nog allt se herrarnas stafett idag, det är ju ändå roligt!

Kommentarer
Postat av: hedda

hahah grät du av lycka??? shit vilken sportnörd :*

Svar: Det kom allt någon tår, men det var jag inte ensam om i lördags. När jag grät över blåvitt därimot, då kan du kalla mig sportnörd, haha!
pastamedpesto.blogg.se

2014-02-16 @ 21:46:38
URL: http://addeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0