Vad hände med duschen?


Fredag. Hur startar man den bättre än med ett besök på gymmet och 5,5km löpning? Så härligt! Sen satt jag i biblioteket någon timme och läste innan föreläsningen. Den var alldeles crazy! Alla hade tydligen bestämt sig för att lämna sin comfortzon och byta plats! Jag och Hedda satte oss på vänster sidan, Ardners platser var upptagna så de fick byta och det var massa andra som inte heller satt där de brukar! Det har blivit så att man har hittat din favorit-spot i föreläsningssalen. Vi brukar sitta i mitten av raden både vertikalt och horisontellt, men idag kände vi för att vara wild and crazy - det är ju trots allt fredag!!

Sen följde några meningslösa timmar där vi väntade på att få respons på grupparbetet av vår handledare. Han hade inte ens läst det vi skrivit så den var totalt meningslös. Men annars känns det arbetet bra, vi är i stort sätt klara och den ska vara inne om en vecka, score!

Sen tog jag discobilen (eller ja, det är en vanlig bil, men jag är ju disco så...) upp till Trollhättan där jag hälsade på min twin och hennes pojkvän. Vi lagade smarrig mat och pratade massor. Sen kom även Annie och vi bytte ut mat mot godis, men behöll snacket och spelade även ett spel. Jag och Annie förlorade. Jag skyller på att hon är oerfaren. Hon är ju trots allt bara 18.. Haha! Men det var en väldigt lyckad, mysig och härlig kväll!

Kommentarer
Postat av: J

hihihi rubriken <3

2013-10-20 @ 10:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0