Love it, hate it, learn it, leave it

När jag skulle skriva en hälsningsfras nu var de enda jag kunde komma på hej hopp gummisnopp och tjenis penis. Vad innebär det?

Nej men hade en bra förmiddag. Tränade och det gick bra trots att jag sålt min hjärna och glömt hörlurarna hemma. Värsta som kan hända näst efter att glömma laddaren. Eller själva telefonen! Omg, hade dött! Eller äntligen börjat leva? Jaja, gymmet iaf. Bestämmer mig för att lämna phonisen i skåpet efter som jag ändå inte kan använda den. *självständig* Men så råkar det bli så att jag tappar ner nyckeln till mitt skåp i handfatet. Jag orkar inte. Tänkte att den är borta för alltid och har ingen telefon så jag kan ringa efter hjälp för alla mina saker är ju i skåpet liksom! Men en tjej som var i omklädningsrummet informerar mig att man kan skruva av en grej så ligger förhoppningsvis nyckeln där. Leker rörmokare med hjälp av städerskan (hon hade ju faktiskt handskar på sig) och får fram min nyckel. Tack och lov! Och får tränat en stund. 

Sedan beger jag mig till Hedda. Vi gick igenom hela boken. Givande, kändes bra. Dock hade vi typ bara koll på första halvan så ska träffas på söndag igen och gå igenom hela. Sen tänker jag åka hem med tolvbussen, men det funkar inte riktigt för småbarnen har ju höstlov och bussarna går inte. Nähä, så får köra en ombytnad på bussen, hela luktade nog fotsvett när jag tog fram mina härliga joggingdojjor jag varit badass och haft inne på gymmet. Som tur var pratade jag med Linda på promenaden hem så då gick det lite snabbare. 

Väl hemma orkar jag ingenting. Är trött, panikig, hatar det mesta. Blivit bjuden på maskerad på fredag. Halva jag vill, halva vet inte och det som är kvar (ingenting alltså) vill inte. Men sa till Gustav att jag ska gå. Får bara inte bli full så jag kan plugga dagen efter. Vill ju skronka honom och William så mycket som möjligt innan de åker till Australien. Just nu vill jag bara sova. Och eftersom det var lov idag kommer det vara lika mycket lov imorgon vilket betyder att lika få bussar kommer gå då vilket gör att hela min planering förstörs. Men eftersom jag måste in till stan för jag har redovisning så blir allt kaos ändå. Nu vill jag gå i ide. Eller mysa lite, och kramas. Och börjar nog få lite huvudvärk med känner jag...

Nu ska jag sluta, tack och hej leverpastej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0