24h


Blev en spontan kvällspromenad igår med Gustav. Han skulle ut med hunden när jag typ åkte förbi Kungälv så jag gick av och så promenera i en och en halv timme tills min buss kom. Så kul att träffa honom igen, vi har varit alldeles för dåliga på det under sommaren och nu åker han till Australien om en månad och är borta typ minst ett halvår.. Hoppas på att han fixar en avskedsfest innan han åker, hehe. 

Idag har jag läst fyra kapitel i nya kursboken. Känner mig duktig som börjar så bra i tid. Hoppas jag kan fortsätta med det sen också!
Under eftermiddagen var det blåvitt förlust, promenad, familjemiddag och såg Argo. Så intressant! Baserad på när Iran höll amerikaner fångade i början av 80-talet. Se den, bra film plus bra allmänbildning!

Nu ska jag sova, natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0