Tack för i år


Då var fotbollssäsongen slut för i år. Känns väldigt tomt. Akta er vänner för den abstinensen jag kommer få.. Får nöja mig med Roma som för tillfället är ofattbart, underbart grymma så det är inte illa pinkat. IFK slutade på en tredjeplats vilket är mycket bättre än sjunde som de kommit de tre senaste åren, så kan ändå säga att det varit en bra säsong. Nästa år tar vi guld tycker jag!

Gick på matchen med nathalie och Hanna, mycket trevligt! Innan dess var jag hos Heddzorr och pluggade. Det var minst lika trevligt sällskap, kanske dock inte lika rolig sysselsättning.. 

Nu ligger boken under kudden och har haft en lite smått panik här på kvällen som mamma hjälpte mig lindra lite. Nu är det bara att sova, kolla igenom imorgon och sen köra. Kommef vara skönt att få den gjord!

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Mamsen hjälper gärna till och lindrar ångest. <3 <3

2013-11-12 @ 21:45:06
URL: http://pastamedpesto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0