Studentklänninng - check!

Idag har jag köpt mig min klänning för studentfesten. Den är puderrosa och passar därför bra även andra dagar under sommaren! Köpte även en svart långkjol som passar alltid! Har letar efter det i flera år men med min längd är det inte så enkelt.. Denna kunde man vika upp men så att det ändå blev snyggt. Är supernöjd med mina köp!
I förmiddags var jag och hämtade ut nummerlapparna till gbg-varvet som är på lördag. Lite småpanik ja, speciellt när man ser det härliga, blå sträcket som är målat över HELA stan. Ska man verkligen springa på alla de ställerna?? Plus att jag är rädd för att bli sjukt, har känt av lite i halsen hela veckan och idag har jag ont i huvudet... Kan ju vara solsting eller vätskebrist i den hetta vi har i götet idag, men tänk så är det inte det..? Eller så är jag baa nojjig och nervös - vi får hoppas på det sista!
Nu ska jag äta middag på restaurang med klasstjejerna, mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0