Sexualitet

Jag kände bara att jag måste få fram mina tankar om detta ämnet. Såg precis en bild en vän lade upp på facebook där hon står och pussar sin flickvän. Jag i mina kretsar är inte van vid att se detta, och visste egentligen inte hur jag skulle reagera om det kom så nära mig. Men inser nu att min förväntade reaktion stämde, det är exakt lika fint som kärlek mellan man och kvinna. Vi måste lära oss att se bort från könet och bara vara lyckliga att människor hittar någon att vara lycklig med. Det spelar ingen roll om det är en tjej, kille eller alien! Jag är en sucker for love och tycker det är supergulligt när par lägger ut bilder på varandra när de pussas och kramas (dock finns det en gräns av hur många innan man känner sig som en del av förhållandet eller man blir för avundsjuk). Sluta inte med det, eller gör det inte för att samhället inte accepterar er. Det är inget fel på er, det är fel på samhället! Så fortsätt att sprida kärlek vill jag bara säga till alla, var lycklig i vem du är, och vad/vem du har. Se till att må bra, så tror jag att allt är rätt!

(Bilden lånad med tillåtelse av ägaren)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0