Nu tar jag helg!

Nu är jag klar med spanskakursen, hade sista redovisningen idag. Så nu väntar sovmorgon onsdagar och ledig nästan varje fredag, woopwoop!
Pratade med min handledare om projektarbetet och hon tyckte det var jättebra. Hon gav mig bra idéer till slutdisskutionen och när den är klar så är jag färdig, känns grymt!!
När jag och Hanna skulle till centralen va det något fel med spårvagnarna så fick gå. Så nu förtjänar hon en påse chips ikväll, jag får nöja mig med frukt, lol!
Imorse frifräste jag lite med frukosten och det blev supergott. Soyayoghurt, mango, papaya, hallon och kokos. Kändes fräscht och lyxigt!
Nu blir det promenad hem, men det är fint väder så det är ändå okej. Sen måste jag plugga lite matte och ikväll är det Timmerviksmys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0