Sommarlov

Nu har jag börjat förstå att det är sommarlov och kommit in i det sköna lunket samtidigt som jag börjar skaffa mig sommarrutiner.
Sista delen av Istanbul var lika bra som den första. Var på härligt turkiskt bad och gick på stora basaren.
När jag kom hem fick jag magsjuka, finns det något värre? Därför har helgen varit väldigt lugn. Har typ städat mitt rum och börjat spela the sims igen. Hardärigenom fått reda på att the sims 4 kommer ut 2014, cooolt!
Igår var jag på utbildning med jobbet för alla sommarvikarier. Fick åka i en lyftkran med sele som vi använder för att förflytta omvårdnadstagare från sängen till en rullstol. Det var faktiskt kul, och har undrat hur det känns för den boende när den behöver använda en så. Nu vet jag! Sen var det en del bra lyftteknik och ganska mycket prat och hygien osv. Efter kursen åkte jag in till underbara Göteborg (hur ska jag klara mig ute på landsbyggden hela sommaren? Behöver min dos av stan minst en gång i veckan typ!!! Haha) för att se IFK - Djurgården. 0-0. Slutet av första halvlek var de bra men stora delar av matchen var man bara trött... Det känns lite som att vi närmar oss förra årets spel och placering om vi fortsätter såhär...
Idag ska jag chilla mycket, träna lite för att starta försiktigt efter alla sjukdomar jag haft och spela the sims.

Underbara studentdagen 😍


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Glad flicka, roligt att se bild från båten.
Kram

2013-06-18 @ 11:08:13
URL: http://pastamedpesto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0