Tapas

Efter en lugn förmiddag händedet grejer efter klockan fyra. Hade bytt om till löparkläder men det tar mig alltid åtminstone en halvtimme innan jag faktiskt kommer ut. (Om jag ens gör det för tycker det är så skönt att gå runt i dem, hehe.) I alla fall så skulle pappa också ut och han frågade mig om jag ville hänga med. Det gjorde jag. Bra sporre, borde göra det oftare, men man blev trött!
Efter löprundan gjorde jag mig iordning och åkte till Jörlanda där Timmerviksgänget invigde den nya tapasrestaurangen. Med andra ord den första restaurangen som varit något att besöka i J. ever! Den var jättefräsch och maten var god, så även det vita vinet. Bäst var sällskapet, vi tjöta på tills dem stängde, sen stod vi en stund utanför och fortsatte prata plus att när vi väl kom hem så tog jag och Anna en liten promenad. Haha, som det ska vara på sommaren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0