Nytt år, nya möjligheter

För att summera 2012 så har det varit ett händelserikt år. Jag har lärt känna många nya människor, däribland de som kommit att betyda mest för mig, jag har börjat inta dansgolvet både på fest och nattklubbarna då jag fyllt 18 och iom födelsedagen kunde jag skaffa mig ett körkort. Mycket har varit bra, stundtals det bästa jag varit med om men hösten har jag tappat mig själv under.. Jag har varit sjuk mycket vilket lett till att jag tränat väldigt lite, ätit onyttigt vilket verkligen inte är jag egentligen och haft för många tankar som farit fram och tillbaka och gjort mig alldeles förvirrad. Så 2013 ska jag satsa på mig! Jag ska se till att vara lycklig, glad och bli mig själv igen!

Nu kör vi!


Kommentarer
Postat av: Mormor & Morfar


Gott Nytt År!!! Lycka Till!!!

2013-01-03 @ 07:48:14
Postat av: Mamsen

Toppen!
Du lyckas!

2013-01-06 @ 12:40:50
URL: http://pastamedpesto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0