GI-turbo

Fick en trevlig motivationskick imorse på vågen, första veckan har gått kanon. Det gör att man bara vill fortsätta!
Bloggen kommer nog handla mycket om träning och mat framöver eftersom det just nu tar en stor del av mitt liv plus att det är motivation för mig (och kanske även kan motivera er). 
Idag börjar jag och mamma på ett litet två veckorsprojekt som vi hittade i tidningen MåBra. Det är en GI diet men innehåller även kolhydrater så man kan träna samtidigt. Recepten ser väldigt goda ut och det är riktig mat som man kan leva på, ingen "bara äta grapefrukt" skit, sådant tror jag inte på!! Det ska bli spännande att se hur det går!
Idag börjar skolan, men har sovmorgon till 10.40 så fick en lugn och skön morgon ändå. Åt mixad kesella/banan/hallon/jordgubbar med granatäpple och knäckebröd, väldigt gott! Granatäpplerna blev nästan som flingor eftersom de är så krispiga. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0