Sista dagen

Ligger i sängen och lunchvilar mig. Har varit ute två timmar idag bara men det snöar så jobbigt så det är inte kul att åka i.. Sen är jag lite trött från gårdagskvällen så sängen lockar mer, haha! Hade en bra kväll. Först va jag på förfest i ett gäng danska killars lägenhet här. Det var trevligt och de var snälla. Sen gick vi till klubben och dansa och hade sköj!
Så nu återstår kanske några åk, packning, pizza och sen åker vi hemåt igen imorgonbitti. Detta har varit en av de bästa resorna jag varit på! Det har varit lite av allt; mys, familjen, träning, frisk luft, träffa nya människor, fest, restaurangbesök, sol. Massa lycka helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0