Jag har hittat den!!

Jag köpte min balklänning igår, loove it! Så himla nöjd, när jag satte på mig den kändes det bara; den här klänningen står det josefin på! Den är blå med en axel och shiffong. Ni ska få en fin bild på den när jag fått hem den, kunde inte ta med den igår tyvärr..
Annars hade jag anställningsintervju på Liseberg igår, gick helt okej, mest göad att jag tog mig igenom den. Var på uf-mässan och besökte alla goa människor som ställde ut, kollade balklänningar och fikade med bästa och saknade becka, så himla gosigt! Åkte sen ut till Emma för krök, men åkte hem vid halv tolv, körde otroligt god nattamat med grey's anatomy hemma och orkade inte gå till sängen så har sovit i soffan inatt, lol! Betydde tidig morgon eftersom det inte finns några rullgardiner. Har ätit en smarrig och fräsch frulle, funderar på att lägga mig i sägen och sova lite mer, eller börja plugga. Detta är typ den tiden jag är mest produktiv så borde egentligen plugga men vi får se vart det slutar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0