Helgfrulle

En av mina favoritgrejer med helgenär morgonen. Man får sova hur länge man vill, även fast jag vaknar jättetidigt och väljer att gå upp för att få en lugn stund för mig själv. Älskar att göra helgfrukost. Göra den aptitlig och massa lyx och småplock som man inte hinner på vardagarna. Sen äta den i soffan med tända ljus och ett avsnitt av någon bra serie, idag var det grey's anatomy. Jag älskar helgmornar.
Vaknade redan klockan sex och gick på toaletten och svara på ett Ida sms. Hon sa att vi kunde prata nu om jag hade tid så det gjorde vi i nästan en och en halv timme innan hon behövde lägga sig och jag gick upp för att äta min smarriga frukost.
Idag blir det plugg som gäller och ikväll ska jag till Annie med Jullan och se på första melodifestivalen, mysigt!


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Smaskigt, ser det ut!
Puss

2013-02-02 @ 10:37:57
URL: http://pastamedpesto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0