Har det bra

Livet leker här nere. Igår va en fantastisk dag vädermässigt med strålande solsken och lite vind. Idag har det snöat hela dagen ich varit lite dåligt sikt men +2 grader och inte blåst så det har gått bra. Det har dock varit jobbigare att åka med all nysnö i opistade backar, men det betyder mer träning, hehe. Åkte sista åket idag i en svart backe, som inte va svensk svart utan franska alperna svart. Den var brantare och längre, kändes regält i vaderna! Backarna är grymt bra, det är mkt mer skidåkning istället för att spendera största tiden i liften åker man upp och så är backen flera kilometer lång, så häftigt och härligt!
Ikväll blir det barrunda för min del. Min familj är inte den roligaste och syrran är inte pepp på att gå ut med mig, men resebolaget har ett evenemang där man går runt på olika barer och får dricka för 20€. Det är jag, två danska tjejer, reseledaren som är typ 22 kanske och ett gäng från ett systerbolag. Kommer säkert bli kalaskul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0