Du måste flytta på dig

Kvällen igår blev superkul! De två danska tjejerna va jättetrevliga och även reseledarna så hade det kalasbra. Gick runt på fyra olika ställen, avslutade på en nattklubb där vi dansade hela natten, hehe. Det var väldigt mycket danskar, största delen var det, några fransmän också. Jag var typ ensam svensk, men jag representerade nationen bra, lol! Först fatta jag inget av danskan men sen löste det sig fint med en go blandning av danska, svenska, engelska och alkohol, hehe. Gott folk som jag gärna träffar igen!
Idag har jag varit ganska trött med bara fem timmars sömn men har ändå varit ute i backarna och åkt. Vädret har varit väldigt varierande. Från strålande sol till tjock dimma att man såg max en meter runtom. Var i Schweiz och åkte lite idag, det är häftigt att det är samma liftsystem så man kan åka in och ut mellan olika byar och länder. Åt lunch på ett mysigt ställe och sen åkte jag hem ganska tidigt och sov en timme och badade badkar. Har ätit en mysig middag i lägenheten, nu blir det plugga lite och sen tidig sänggång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0