Detox

Efter min pms dag igår (som var mildare än den brukar så förhoppningsvis hjälper tabletterna lite iaf!) så hade Emilia släktkalas. Mamma berättade att hon funderade på att börja med detox typ nästa vecka så jag tog och började läsa i boken om det. Och bestämde mig för att börja idag! Haha, så typiskt Josefin att hålla på med någon nyttig grej men nu när jag inte kan träna pga halsont passar det bra eftersom man inte ska köra högintensivträning samtidigt. Plus att jag hade min lilla svacka förra veckan med maten och kom inte riktigt igång med vv efter avoriaz. Behövde något nytt och spännande för motivation! Så nu ska jag bara äta massa frukt, grönt och dricka tonvis med vatten i en vecka, får se hur länge jag håller ut, haha.
Jag vägde mig dock imorse och det var första gången sen innan skidresan, alltså 2,5 veckor sedan och va lite rädd vad den skulle visa, men hade gått ned 1kg så är supernöjd!
Idag blir det två lektioner, handla mat och plugaaa! Vaknade tidigare idag för att hinna plugga, duktig tjej. Får se hur mycket det blir av den varan bara, finns ju alltid så himla mycket andra grejer att göra på morgonen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0