Träning inför GBG-varvet

Idag har jag sprungit 19km. Duktig tjej! Dock har jag fått största blåsan på vänster hålfot och högra foten har svullnat upp så den gör ont att gå på.. Blåsan är jag inte oroad för, jag är nog den som får mest blåsor på fötterna i världen; hela tiden!! Men att högern är så svullen och gör ont är inte bra alls. Brukar få ont i den när jag springer långa sträckor men det brukar gå över snabbt vilket det inte gjort idag. Hoppas att det är borta när jag vaknar i morgon! Men trots det negativa sprang jag hela vägen och skaffade mig en grymt snygg bränna på köpet, tackar jag för!
Sen vann IFK bortamatch mot Åtvidaberg idag också, kalasbra. Har tagit 13 av 15 möjliga såhär långt in på säsongen. Nu är det härligt att vara ängel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback